Modificare contract servicii de alimentare cu apa potabila si colectare a apelor uzate si pluviale. Generalitati
Utilizatorul poate solicita modificarea contractului oricând, în cazul în care elementele sale de identificare sau a datelor de identificare a imobilului, consemnate în contract (adresă domiciliu / sediu, CNP / CUI, cont bancar, nume reprezentant, adresă punct de consum) s-au schimbat. Utilizatorul va aduce la cunoştinţa operatorului, în termen de 15 zile lucrătoare orice modificare de această natură, prin depunerea unei cereri scrise însoţite de actele doveditoare.
Se consideră modificare de contract şi preluarea contractului de către un membru de familie (soţ / soţie, copii) în cazul decesului titularului de contract. În acest caz, cererea de modificare va fi însoţită de certificatul de deces şi o copie după CI/BI a membrului de familie care solicită preluarea contractului.
Orice modificare de contract se face prin întocmirea unui act adiţional la contractul de servicii apă – canal.
Solicitarea de modificare se poate face (personal , prin fax sau prin posta), la sediul fiecarei sucursale.
Semnarea actului adiţional se face personal la sediul sucursalei din zona în care se află imobilul.
Termenul modificării unui contract este de 5 zile calendaristice de la data depunerii actelor doveditoare.